Pyamasparty ?

Tjabba. Känner mig jätte seg just nu och jag höll inte löftet som jag sa: att jag inte skulle sitta framför datan så mycket, ja , och resten kan ni ju gissa er fram till vad jag har gjort. Kollar fortfarande på massa saker som jag önskar mig, ego som jag är..



Det är fullt med människor här runt huset just nu. Städerskan är här och utanför är det massa gubbar som springer runt och ska typ sätta fibernät. Och vill ni veta en hemlis ? Jag sitter bara i pyamas :$. Sååååå busigt. Annars så ska jag snart fixa lunch för det börjar kurra i magen nu känner jag. Det blir maccaroner med köttbullar, mästerkock som jag är ;). Har världens lust att baka och kolla på film. Så typiskt när man varken har film eller något gott i skafferiet som man kan nalla... Aja, jag får väll hitta på något annat då, kan ju inte sitta och ruttna här hela dagen, nånting annat borde det finnas att göra

Har ni glömt frågestunden ? Det har inte jag :).

Kommentarer
Postat av: anton

Erkänn jag är bäst?

2009-12-09 @ 18:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0