Sissta dagen på året

Godmorgon ! Eller godeftermiddag. Vaknade sent idag, så aa ;). Idag är det nyårafton och idag ska vi ha det feta mysigt och kul hemma hos Märta. Vi ska äta kina mat och bara ha det bra. Kvällen kommer laddas med massor utav bilder också här på bloggen, och jag ska inte radera en enda bild och ladda över alla, för det blir mycket roligare när man bjuder på sig själv, eller hur ? :)
Aja, som ni alla kanske vet så är det sissta dagen idag på 2009, så idag så har jag lust att göra nått galet, eller vid 12 slaget så ska jag göra det. Det här året kommer bli galet bäst hoppas jag på ! Så nu laddar jag upp mig med Muffins - Bjrön Rosenström , så riktigt sjukt härlig låt ! Höhöh!
Snart åker jag till Märta och sedan vidare till stan där vi ska fira nyår. Ni får se min outfit då men jag lägger även upp den jag ska ha nu, men det är inget specielt. Typ mjukisbyxor ;P


Bilden är ju lite små galen och representerar dagen igår - alltså lite små galen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0