Tycker till - diss och hiss

 

Okej , nu tänkte jag göra en 'tyck till' sak, för jag har inget vettigt för mig + att nångång måste ju vara den första, eller hur ? Det kanske är kul att läsa om vad jag tycker och tänker om människor eftersom jag inte har haft det här föreut, ni får avgöra !

1.Haha, det här kommer låta riktigt sjukt, men det är kul. Det är så kul att titta ner på barn som är yngre och som är världens fjortisar typ och tänka 'haha'. Men samtidigt så tänker man också att man själv har varit där och tänker att dom också säkert kommer mogna snart. Tyck vad ni vill, men jag tycker det är kul :). Men då tänker jag på 'ungdomar' som typ går i sexan- sjuan. Barn som är yngre tycker jag bara synd om på nått sett.. Det låter säkert sjukt taskigt, men då får det väll göra det då,
2. Utan skype skulle jag nog vara död vid det här laget. Skype är beroendeframkallande och det är riktigt kul att lära känna nya människor!
3. Piercing i nacken.

1.Jag hatar verkligen människor som tror att dom är så säkra på nånting och har sedan fel. Det stör jag mig nått så fruktansvärt mycket på. När man verkligen vet att personen har fel och man vill bara bevisa det på stubben men endå så ger sig inte personen ?
2. Killar som inte duschar, det luktar super !
3. Människor i min ålder som fortfarande är fjortisar, jag menar det är en sak när man kanske går i femman,sexan,sjuan, men åttan seriöst ? Väx upp..


Kommentarer
Postat av: Emelie O

Precis min mening!X)

2009-12-08 @ 17:22:36
URL: http://dagutochinmeemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0