Bild och överskrifts brist

Hejsan !
Ja .. Jag har tappat bort kamera sladden , igen ..... Och typ alla bilder är där så det får bli gammla bilder jag laddar upp nu . Iallfall så blir det ännu en dag framför datorn känns det som . Även om det är fint väder så orkar jag inte göra nånting . Kanske cykla ner till farmor óch bada , men jag orkar inte om inte Oscar följer med .  Förlåt också för att jag är dålig på att uppdatera . Jag saknar alla kompisar , så tråkigt när ingen är hemma .

Igår så blev det en ' sitta inne + data dag ' . Jag skypade med Ludde och så kollade han och jag på film över datan . Vi kollade på Glace of Glory och Epik movie ( jag vet inte hur det stavas ) men dom var as roliga ^^ .

Imorgon ska jag åka in till stan med Oscar och vara med honom och hans kompis för jag har inte så myk för mig här hemma . Det ska bli nice , och sen kanske jag ringer Märta , för hennes pappa bor inne i stan .


Märta är gangster på Västerö :-)
Jag saknar det så myk , det var fett kul att vara där med Hanna och Märta

/ Jossan

Kommentarer
Postat av: Andrea

Svar: Yeye! :D

2009-07-30 @ 00:16:18
URL: http://nittiofemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0