Helloooooo

Hej igen ! :-) . Nu har jag haft en liten paos från bloggandet . Egentligen har jag ingen lust att blogga just nu . Men iallafall så startade jag dagen med att gå upp vid tolv , äta frukost och nu sitter jag här . Eller jag har suttit här ett tag nu . Jag Skypar med Ludde och kollar på lite kläder . Jag och mamma var och shoppade i förr går . Det blev bara en tröja från HM och ett par Cheep monday jeans. Det blev inte så myk , men det var mysigt att vara inne i stan iallfall .

Igår så var jag också inne i stan hela dagen med Fredde . Vi kollade på Prive invigningen , fast vi stannade inte så länge , det blev ganska tråkigt efter ett tag . Innan Prive så var vi på Games Workshop med min storebror , nån som vet vad det är ? Det är ett ställe där man spelar Worhamer , jag är inte så insatt i det , så fråga mig inte vad det är x) . Vi fick lära oss att måla små gubbar , vilket jag tkr var ganska kul . Vi satt där i minnst en timme tills vi blev hungriga och gick till donken . Jag åt plus meny för första gången ^^ . Vi strosade mest runt på stan , det var mysigt :-).

Nu ska jag städa för vi ska få gäster ikväll , men jag laddar upp bilder senare .

/ Jossan



Homosexuella flaggan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0