I'm singing in the rain

Hej på er !
Är ganska regnigt ute just nu , inte så rolig start på dagen .
Men idag så skulle jag ha åkt till täby med Märta , men vi får se . Jag tror att vi kommer sitta och äta chips och läsa Twilight istället ^^ . Jag har läst ut första boken , jag gjorde det i Kroatien . Jag kan säga att det är ju värsta kärleks historien , men boken är myk bättre än filmen . Jag såg filmen innan jag började läsa boken och då fattar man typ ingenting. Men bra är den iaf ;-).
Igår så kom det gäster hit på kvällen för pappa fyllde år . Eller ja , släkten typ :-). Jag gick upp och sa hejdå till dem innan jag satte mig ner och skypa lite med Ella , Andrea , Ludde och Oscar. Skype är beroende framkallande , så är det bara ! Jag gick typ och la mig vid halv tolv , jag var helt död efter att ha varit  uppe till två på morgonen ...
Jag är ledsen för att jag inte har laddat upp några bilder , men det kommer (-:

/ Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0