Jag ska aldrig mer äta mat på tåget ...

Hej  !
Förlåt för dålig upptatering ! Jag skriver en kort sammanfattning om igår :-)
Igår så var jag med Märta . Vi hade as tråkigt först och vi satt inne i det fina vädret, så vi ringde vi farmor och kollade om vi kunde få komma och bada hos henne , och det fick vi :-D, så vi cyklade ner dit och badade i 28 grader varmt vatten i poolen , as skönt när det regnade också ^^. När vi hade badat klart så åkte vi till täby för jag skulle köpa sims 3 . Vi tänkte bara göra det , men så köpte Märta ett par jeans,chinos,jeans jacka från Gina tricot och en tröja från Bikbok , jätte fina grejor :-)! Jag köpte Sims 3 också . Så taggade vi hem till henne igen och spelade Sims . Det var as kul , jag rekomenderar :-). Kl typ elva så bestämde vi oss för att vi skulle sova hos henne och så kollade vi på 2 fast 2 furius , jag vet vi är as töntiga , men älskar filmen :-P , och twilight som man har sett så många gånger så att man skrattar åt det som ska vara seriöst !
Juste påvägen hem så tog vi med oss mat från Mc och åt på tåget .Och självklart ska man vara klumpig och sätta sig på maten så all jävla cola rann ut och maten sög åt sig allt så det var bara gegamoja och så blir man plaskbölt och endel började skratta :-P Så jävla fail jag är.
Förlåt än en gång för dåligt skrivande men jag är as trött och ska spela sims , det här blir kanske det sissta inlägget innan sportscamp :-/ .  Ni får ha det bra men jag kommer vara död innan jag nått fram till sportscamp (-:

/ Jossan

Kommentarer
Postat av: veronica

SV: vi ska visa solbarnen att vi inte är vilka somhelst ;b



btw, stackars dig som satte dig på maten xd

om jag hade gjort det, så hade jag blivit rödare än ketchupen som jag skulle tagit med dx



miss you to <3

2009-07-04 @ 18:59:33
URL: http://svit.blogg.se/
Postat av: ella

SVAR: HAha, vi hade också en skiva. Den var typ randig ;P



Du är en liten klaaaant (x <3 hihi

2009-07-05 @ 11:33:16
URL: http://ellea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0