Kära Västerö

Nu åker jag om en halvtimme till västerö !
Det ska bli as mysigt :-) . Men Hanna och Märta säger att det är bara 17 grader varmt i vattnet , så vi får se hur vi gör med badandet .. Det bästa med västerö är att det inte riktigt spelar så stor roll med vädret . Om det är sol ligger man på bryggan hela dagen , om det regnar så är man inne med tofflor och mjukis kläder och kollar på film eller läser en bok ! Jag ska ta med mig kamera sladden så att jag kan ladda över bilder , för Märta har fått en ny data :-)
Jag kanske inte kommer att skriva så myk , men jag kommer att ladda upp bilder , varje dag , hoppas jag ... Jag ska göra mitt bästa :-)

/ Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0