Tidig morgon och sen kväll går inte ihop

Tjabba tjena !
Överskriften säger ganska myk . Igår kväll vid elva tiden så ringer Fredde och så pratar vi lite , och såklart har man as tråkigt så vi bestämde oss för att gå ut och spela fotboll i orion parken. Fast han spelade typ mest för jag suger på fotboll :-). Och så rann tiden iväg och helt plötsligt var kl två på morgonen , hoppsan hehe ... Och idag så fyller pappa år så mamma väckte mig åtta , det var lite segt -.- . Men jag får se vad det blir av utav den här dagen , jag ska till nån doktor i Järva för att han ska typ kolla på min rygg , sen måste jag börja packa lite smått till sportscamp . Just nu pallar jag ingenting , orkar inte åka till nån bajs doktor ... Skit samma .
Fortfarande kär och livet går segt , allt är som vanligt .

/ Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0