Svar på tal

Från: Johanna

Favort:
Mat?
Dricka?
Kläder?
Outfit?

1.Vem är din förebild? (förutom Märta)
2.Varför började du på Cheerleading?
3.vem är du kär i? (måste inte svara)

Svar:
Mat: Jag äter det mesta :-) , typ mc mat diggar jag mest ^^
Dricka: Fanta exotic  lätt ;-)
Kläder : Jag vet inte om skor gills , men isånnafall mina lila converse :-)
Outfit: Jag vet inte, lite svårt att förklara men jag är mest för typ lite baggy style eller typ jeans leggins och nån fin tröja :-)

1. Ingen aning , typ min storebror x)
2. Det var genom Märta jag började och dem hade provat bygga lite med mig i skolan och så ville dem att jag skulle prova för en utav deras toppar skulle typ sluta och så gick det ganska bra + att det var kul :-)

Från Ebba:

1.vad gör du jusst nu?
2.vem/vilka är dina bästa vänner?
3.hur gammal är dina bröder?
4.är det kul med cheerleadning? (jag skulle vilja gå på det om jag inte spelade fotboll) :P

Svar

1. Jag är hos Ella och Andrea och vi har precis badat :-)
2. Märta,Ella och Andrea är mina närmaste :-)
3. 1 , 4 och 15 ( eller snart 16 )
4. Jaa , det är super kul , men tränarna är ganska stränga , men det är bara bra ! Jaha okej , vad kul :-D.  men du kan ju komma och prova nån gång :-)


Från Ella

1.- Har du någon dold talang?
2.- Vad är den godaste frukosten?
3.- Hur vill du att din framtid ska se ut?
4.- Vad är ditt favoritämne?
5.- Favoritplats på hela jorden? 

Svar:

1. Nej , inte vad jag vet ;-)
2. Flingor och mjölk ^^
3. Pojkvän , liten villa , dvärg pudel ^^ , och ett bra jobb :-)
4. Oj .. Jag vet inte , beror på vad man är på för humör , men det är typ engelska.
5. Australien

Från Anonym:

2.Vem är din/dina bästa kompisar?
3.Vilken är din favoritsport?


1.  Svaren finns längst upp :-)
2. Cheerleadingen

Från Hanna:

haha vem e du kär i ( måste svara ) ;) <3 saknar dig

Svar:

Du får svar en annangång , sorry ^^ ,
saknar dig också <3

Från Lotta

Vem är det du ahr gått och blvit förälskad i? ^^

Svar :

Samma svar som på Hannas fråga , :-P

Det var allt tror jag :-)

/ Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0