Sweet 14 ?

Jag sitter och lyssnar på Beyonce med Halo . Jag värkligen älskar hennes musik (:.

Juste , jag skulle förklara  våra födelsedagar :) . Vi började med det iår , iallfall så är det så att när nån fyller år så ' kidnappar ' vi den personen och gör nånting . På min födelsedag så tog dom mig när jag värkligen var oberedd. Jag stog och sminkade mig och så kom dom och tog mig bara x) . Jag fick inte titta en enda gång , eller jo , när vi åt , men sen var jag tvungen att blunda . När jag sen fick ta av mig sjalen som jag hade runt ögonen så skulle vi spela Laser done :D . Jag värkligen ääälskar det , så det var ett bra val ;) .

Just nu sitter jag och tänker på vad vi ska göra med Jojo , Ella och Andreas födelsedagar .
Nån som har ett förslag ? :D

/ Jossan

Kommentarer
Postat av: rebecka

jätte fin blogg :)

2009-07-31 @ 20:55:06
URL: http://stoltforstenare.blogg.se/
Postat av: rebecka

tack :) heter du typ [email protected] på msn ? :P

2009-07-31 @ 21:38:30
URL: http://stoltforstenare.blogg.se/
Postat av: jennifer

hah , fett roligt! :D

2009-08-01 @ 22:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0