Stockholm city varje dag ?


Jag vet att jag är sämst på att uppdatera just nu , men det är ju så på sommarlovet .


Igår så var jag inne i stan från halv nio på morgonen till halv elva på kvällen . Det var as mysigt :-) . Jag åkte hem till Märta på morgonen, alltså det första jag gjorde .  Det var knappt några folk ute , vilket var ganska skönt enligt mig . Iallfall så åkte hon och jag till hennes nya lägenhet vid slussen . Det är 24 våningar och hon ska bo på den 14 våningen. På den 24 våningen är det fest lokal . Det är glas runt hela rummet, och längst ner är det relax avdelning . Ganska nice va ? :-) . Snacka om att man kan ha sin Sweet 16 där x) . Sen när vi hade kollat klart var affärerna fortfarande inte öppna , så vi hade inte så mycket att göra . (Just nu så bor Märta precis vid Fältöversten ) så vi gick in till Fältöversten och kollade runt lite . Juste , vi gick in på djuraffären och jag fattar det knappt själv , men dom sålde tusenfotingar ?! Inte nice ! Som husdjur , ofta man vill sitta och gosa med en tusenfoting ? Och den var inte så liten heller ... Blääääää. Förlåt , men jag gillar inte sånna insekter x) . När vi hade kollat klart lite och så så gick vi till donken och åt för vi var så hungriga . Vi såg en as cool snubbe som hade en tröja där det stog på ryggen " Dem kallar mig blixten " , en vuxen kille , hihi !
När affärerna väl öppnade så köpte jag lite nytt smink. Ny ögonskugga och fondation . Alltid nice med lite nytt !
Märta var tvungen att passa hennes lillasyrra också så vi gick på Ice age 3 i 3D . Haha , den var as bra , seriöst , jag rekomenderar :D . Fast den var typ roligast i början sen blev den tråkigare ... Men det var första gången jag kollade på film i 3D . Verry nice I need to say !

Efter en lång dag åkte vi hem till Märta igen och spelade spel . Ticket to Ride. Det var mysigt och kul .
Men alla dagar har ju sitt slut vilket var väldigt tråkigt , men vid sex sju tiden var jag tvungen att bege mig till T-centralen och möta Oscar . Han var inne på Games Workshop , så jag drog dit , träffade Oscar och hans kompisar . Chillade lite , pratade . En grej jag tycker är konstig är att typ alla där inne snackar engelska typ hela tiden , x).
Sen så drog jag och Oscar till donken (igen) och träffade ännu mer folk han kände . Vi satt där inne till kl nio och snackade om allt möjligt . När kl blev nio så var vi tvungna att gå för dom stängde ( tråkigt nog ) . Så jag och Oscar taggade hem . När vi satt på tåget kom det in två turkar som var 17 och 21 . Och såklart så känner Oscar dom också så vi började snacka med dom. As snälla killar måste jag bara säga :). Och på nått sätt så började dom snacka om sex xD .
Jag höll mig för det mesta utanför samtalet , men turkarna sa att jag skulle vänta med det och att jag ska säga ifrån till en kille om han börjar tafsa på mig . Jag ba okej x) . Det var helt seriöst lite pinsamt att prata med det med killar som är minst två år äldre än mig .. Hehe .

Snart ska jag gå och duscha för jag har klippt gräsmattan och man blir så svettig när det är varmt ...
Ganska långt inlägg , men ni klarar er ! :)



Bilderna är från Märtas födelsedag , alltså hennes Sweet 14 . Så sjukt rolig dag . Jag får förklara i mitt nästa inälgg ! .
Jag saknar tjejorna sååå mycket <333 ( förlåt men jag har bildbrist )


/ Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0