God morgon God morgon

Tjena hejsan .
Nu sitter jag i vårat "lekrum" som vi kallar det för hemma hos oss , fast det är typ mer data rum här än lekrum :-P. Jag sitter vid min brors data och han ligger i bädd soffan här nere för att mormor och morfar är här och då sover jag i hans rum och han här . Han kommer döda mig när han vaknar och märker att jag sitter vid hans data , hehe .

Igår så satt jag,Ella,Andrea och Ludde och Skypade till typ tio , halv elva ? Och vi tjejer undrar ju typ vad killar gillar och inte gillar om tjejer , så vi var bara tvugna att fråga honom lite saker och han oss ^^. Sen så snackade vi om vem vi skulle vara hos idag för ingen av oss vill gå hem till sig själva ..

Idag börjar vi kl nio och ska ha städ dag heladagen -.-. Men vi slutar typ ett så det är ju ett plus . Det jag absolut inte vill göra är att skrapa bort tuggumin och snus under bänkarna , så jag ska nog städa mitt skop jääääääääätte segt så kanske jag slipper göra massa saker ^^.

Igår hade jag 21 läsare , helt otroligt , skit glad :-D. Nu ska jag gå igenom alla komentarer och se vad jag ska börja blogga mer om :-).

Bilder kommer senare idag .

/ Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0