I'M BACK BITCHES AND ALL OTHER PEOPEL

hej på er igen :D
nu är jag tbx från ett långt och tråkigt uppehåll och är här för att satsa allt igen (?)

Jo ska man börja lite vanligt gammalt och hedeligt med idag så ..
äre så att mamma fyller 40 år :-).
i present fick hon typ bara tråkiga saker , helt seriöst . En värmepump liksom ? Förlåt men endå :-P.
Och av oss i familjen så fick hon först en frukost på grand hotell och sen yasuragi på Hasseludden ( jag vet inte hur det stavas ) . Så jag fick vara barnvakt i ca 12 timmar med hugo 1 år och alexander snart 4 år .. Fast jag fick hjälp utav Ella och Andrea :-). Mormor och Morfar var hemma men dom gjorde inte så myk för mina små bröder tkr inte så myk om dom x).
Och juste asså jag tror jag aldrig har sett så myk mat som det var på grand , till frukost liksom . Typ 7 olika yourgurtar och massa frukt , bakelser , och typ lite amerikansk frukost kändes det som , för det fanns typ bacon och prinnskorv osv .
jag åt typ flingor och yourgurt , ägg , bröd och massa frukt :-) .
Totalt var vi 24 pers .
Det enda som var jobbigt med frukosten var att vi åkte hemifrån 7 -.- , jag höll på att somna flera ggr..
Hem åkte vi iaf och så kom Ella och Andrea . Vi gick ut med Hugo så att han skulle somna och så köpte vi glass och daim. vi gick runt i österksärs trakterna och pratade om alla husen hur dem såg ut osv x) . Det var mysigt .
Hugo sov i 2 och en halv timme efter det , sååå skönt :-) .
Så vi gick in på msn och snackade med Ludde :-).

Det har inte hänt så myk mer idag , är bara sjukt trött , men här kommer lite bilder :-)

haha , sjukt söt x) . på väg hem och han var feta trött (-:


hanna och märta . på väg in till stan för piknik , skit rolig dag :-D . btw så åker vi i ett veteran tåg :-)

haha , jag när vi var inne i stan på våran 'cheer turne' :-)

Helt seriöst nu så vill jag ha förslag på vad jag ska göra med min blogg för att ni ska tycka att det är roligt att läsa . så det är bara att bomba med komenatarer :-)

Här kommer några ex som ni kan rösta på :
1. Pinsamma bilder
2. Video inlägg
3. Outfits

/ Jossan

Kommentarer
Postat av: Andrea

Kul att du börjat blogga igen x) <3

2009-06-10 @ 20:12:06
URL: http://nittiofemman.blogg.se/
Postat av: ella

Jag röstar på pinsamma bilder och videoinlägg (x hihi. Och det är superbra att du har börjat blogga igen. Jag länkar dig på min blogg :) <3

2009-06-10 @ 20:19:05
URL: http://ellea.blogg.se/
Postat av: maja

jag röstar på video inlägg och outfit :)

<3

2009-06-10 @ 20:20:35
URL: http://maajjjas.blogg.se/
Postat av: Lotta

Pinsamma bilder och outfits!

2009-06-10 @ 20:30:14
URL: http://lottasdagar.blogg.se/
Postat av: Anonym

två och tre

2009-06-10 @ 20:45:53
Postat av: Johanna

1 och 3 :P

2009-06-10 @ 21:37:35
URL: http://thatisjustme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0