I'm singing in the rain

Tjena !
Den här dagen har börjat jätte bra med regn . Måste det regna heeeeeela tiden ? Fast hellre nu än senare i sommar.

Idag ska jag vara med Ella och Andrea ( igen ). Vi harvarit med varandra hela veckan nu :-P . Det har varit as mysigt och kul.
Här kommer några freakade bilder .


En jäääätte fin min på mig i Märtas brillor

Lotta och Märta ligger i nån rolig ställning så att dom börjar skratta ? (-:

Sötis Habibi, lite suddig men skit samma (-:

No lifers hemma hos Lotta.

Sommar bild på Märta , ser lite suddigt ut , men bilden är så söt (-:

Brännboll hos Lotta :-P

Jordgubbar

Juste , det har inte blivit några outfits för att min kamera har inga batterier och jag vet inte vart laddaren är så det blir bara gammla bilder på ett tag :-/

/Jossan


Kommentarer
Postat av: JoJo

Svar: Nee jossan du låter inte som en bebis! Men jag trodde faktiskt inte att det var du först :P

2009-06-13 @ 20:15:42
URL: http://thatisjustme.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

aa d suger verkligen att det regnar heeela tiden. hoppas dd blir riktig sommar snart!

2009-06-14 @ 00:08:35
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0