Kroatien is hell for me ..

Hej på er !
Måste bara säga förlåt för dåligt uppdatering , jag ska skärpa mig ! Men endå har jag besökar rekord på 23 st :-P.
Idag blir det städning , packning och checka lite att jag har allt för vi ska till Kroatien på onsdag i två veckor. Så vi ska leta upp alla våra simfötter och cyklop för det var tydligen ganska kul att snorkla där :-).
Det är lite surt för sen när jag kommer hem den 1juli från Kroatien så åker jag till sportscamp den 3 juli.. Så jag är borta i TRE VECKOR -.-.  Ni får hålla ut och glömm inte att jag börjar skriva så fort jag kommer hem . Den 11 juli .

Sen nån gång under lovet ska jag till Märtas sommar ställe vid Möja i några dagar , fast det är mysigt och kul :-). Egentligen skulle jag till Gotland med Ella och Andrea också , men det fick jag inte :'-/.  Sen är jag ledig :-D. Nån gång tror jag att oscar ska lana i Skärgårdstadsskolan och då ska jag , Ella , Andrea och Ludde sova där + att vi ska ha film kväll . Vi ska bla se på The Grudge 1,2,3 , jag kommer dö :-). Fast jag längtar endå .

Btw tack för designen Andrea :-D.

/ Jossan

En bild från typ april eller nått innan påsk cafeet , jätte fina dom är ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0