Min pappa är het , jag vet .

Nu har Ella och Andrea dragit så jag sitter här med min lillebror och vid varsinna datorer :-).
Oscar är på balen till typ tolv inatt så jag kan skypa fett länge med flickorna ( Ella Andrea och Ludd ).
Imorgon är det skolavslutning , jag kommer dööööööö. Jag kommer nog inte börja gråta men jag kommer få tårar i ögonen . Man vill typ gråta men det går inte ^^.
Låtar som jag värkligen gillar att lyssna på när jag mår dåligt är : Beatuful (?) , If I vere a boy.
Det som är bra med skolavslutningar :
Man slutar skolan ;-)
Man får typ godis och sånt
Sportscamp i sommar
Andrea , Ella och jag ska fira med chips och donken
Det som suger med skolavslutningen iår:
Berga läggs ner föralltid
Acke och Gustav slutar
Lärarna håller kvar en så länge som möjligt
Rektorn håller tal , fast jag tror inte att det blir så myk tal iår för vi har ingen rektor :-P

Idag har det varit chill som jag skrev i förra inlägget.
Jag har typ inte så myk att skriva om , alla mina bilder är på en annan data men jag har en på farsgubben, eller gubbe och gubbe, han är typ 42



¨Från Ss-stad showen 08

/ Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0