Jag känner en tjej hon heter Märta , Märta heter hon ..

Hejsan svejsan !
Var det bara jag som grät på skolavslutningen idag ? Det var så sjukt sorligt.
Jag kommer sakna Acke och Gustav sjukt myk :'( , dom gör hela 7b. Efter lite tårar och stora kramar så begav vi oss ( jag , Ella och Andrea ) till stationen där vi skulle träffa Ludde. Märta hängde på också för hon hade typ inget att göra . Iaf så träffade vi Ludde och Zacke . Eller ja , Zacke träffade vi typ i en halv sekund , vi pratade inte med han så myk .
Märta och Ella hade dragit hem till Märta för att byta braxor så jag och Andrea satt och väntade på stationen och mötte Ludde :-) .
Efter en stund kom Märta och Ella och då drog vi till donken för att köpa lite att käka. Det var as myk folk där inne så vi skulle ställa oss i Mcdriven . Jag och Ella gjorde det och precis när vi skulle beställa så kom det en tant och sa till oss ( tråkmons ) -.-.  Så vi gick in och ställde oss i kö. Och så kom Andrea på att hon hade glömt några svenska papper på stationen så jag Ludde och Ella gick till stationen och hämta papprerna .
Så kom Märta och Andrea med all mat så satte vi oss vid kanalen och käkade :-)

Vi snackade typ om 'förr i tiden' eller vad man ska säga , typ när Ludvig Ulgemo skrev en kärleks låt till Märta när dom var ihop , skit gulligt :-D, i femman btw

Sen drog vi hem till mig och det började regna så vi hade inte så myk att göra, så vi gick och plingade på hos lite folk och frågade om de hade några skräckisar (?). Tillslut kom vi till Fredde och han hade 1408 som vi fick kolla på . Ingen av oss fattade så myk , den var bara jobbig :-S .


Kommer sakna er Axel och Gustav, rip (-;

/ Jossan

Kommentarer
Postat av: ella

fetanajs dag asså! :D <3

2009-06-12 @ 22:59:22
URL: http://ellea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0