Kroatien , here we come !

Hejsan !
Jag hann inte skriva imorse för mamma och jag skulle iväg till Täby. Vi kollade på saker som vi behövde till resan , eller mamma gjorde och jag följde med och hjälpte till.  Det var mysigt , och jag hittade en tröja på Ginatricot som jag blev kär i :-).Vi åt på Sushi Nara medans Hugo sov . Mamma hittade ett par skor,en tröja och en väska. Sen gick vi och hämtade våra pass . Man ser helt drogade ut , jag får ta kort och lägga ut sen ;-).Och nu har jag packat och lite sånt , som vanligt trött men det blev inte så sent igår .
Juste , jag har hittat min sladd till kameran :-D Så här kommer en bild på tröjan.
From Ginatricot
Tröja 149 :-
Skärp 59 :-

Ignorera bakrunden , jag håller på att städa och packa inför Kroatien (-;.
Det kanske kommer mer bilder senare , ska fortsätta att packa nu :-)

/ Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0