" After work "

hej igen ! nu är jag hemma från teater och träning.


märta och lotta slutade tio över två så de tog fem i halv tåget. jag väntade på stationen. först så gick vi egenom pogramet till teatern och sen så åt vi mellis :-). efter en stund kom emelie och knackade på ^^. hon och jag gick igenom pogramet några gånger medans märta och lotta skulle sätta upp trampolinen , det gick inte så bra , så vi bestämde oss för att hjälpa dem. det tog typ en kvart, så blev vi klara ^^.


 
när vi hade hoppat en stund så blev jag typ fett yr så jag gick in och kollade i en H&M katalog ^^ + att det är ju inte så bra att vara ute när man är sjuk ... iaf så tog vi tåget till träningen . jag var inte med , men jag tog bilder :-). vi körde typ igenom pogramet några ggr. och vi ska typ ha en 'paus' från cheerleadingen :-(. tränarna tkr typ att vi är flamsiga och vi har typ tappat allt för många toppar så vi har 'börjat om från början'. ( vi gör de lättaste byggen ) . men så vi ska inte träna på lovet eller veckan efter tror jag att det var ? fett tråkigt asså .. men iaf så fick vi till teatern vid sju. de hade sagt att vi skulle lära oss nån dans , men nä nä vi skulle bara stå i en toalett kö .__. för vi är ju sånna här personer i bakrunden , jag vet inte vad det heter .men vi fick gå efter tio min typ, så vi gick tbx till träningen ^^




bild 1 från vänster : märta gör en t-tutch
bild 2 : jag trodde lotta skulle typ göra sitt elr nått men jag vet inte vad hon gör :-P
bild 3: jag gör en as het pose ^^
bild 4 : mupp
bild 5: fanny och hennes bygg grupp
bild 5 6 7 : jag fick med en suddig handvolt i tre bilder .( hon gjorde trippel handvolt.)


skriver och lägger in mer bilder imorgon

/ Jossan

Kommentarer
Postat av: Andrea

När är du frisk? Jag saknar dig i skolan <3

2009-03-31 @ 18:02:38
URL: http://nittiofemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0