det var spirited away

hejsan , jag hade skrivit fel , filmen hette spirited away ^^ . vi har iaf kollat klart på filmen och mamma hade köpt mumintrollet :-D. så alexander kollar på den nu.
när lotta och märta har slutat skulle jag gå hem till märta så kunde vi träna lite till uppvisningen, fast jag ska ta det lungt för jag är ju fortfarande sjuk :-(. lotta ringde och hon sa att vi skulle ha uppvisning i hacksta hallen på lördag , jag fattade inte riktigt varför , men det får jag fråga senare ;-). vi måste gå tidigare från träningen sen för att vi skulle på rep på teatern som slutar halv tio. till lunch blir det kykling och ris , me like .
jag tar med mig kameran, så kan jag visa er vad vi ska göra , litegran ;-)
skriver i kväll om jag hinner

/ Jossan

Kommentarer
Postat av: Denise

Fin blogg du har :) Kram.

2009-03-30 @ 18:51:38
URL: http://denisecolbraand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0