God morgon


hejsan bloggen !
jag har precis ätit frukost och spelar spel på datan med alexander , min lillebror.
igår så blev det inte star wors , vi hann inte hyra filmen så vi såg på keeping mum. handlade typ om en familj som anställer en hushållerska som visar sig vara mördare och mamman i familjens mamma. den kanske inte låter så bra , men det är värkligen se värdig :-). men jag har fortfarande inte fått nåra komentare om vad jag ska skriva :-/
iallafall så ska jag fortsätta spela med små brorsorna.
hare gött skriver lite senare efter visningarna utav husen :-)
bild ett från vänster är min yngsta lillebror hugo och bild två är på min näst yngsta alexander
 
/ Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0