no moving baby

tjabbatjena !
vi åkte och kollade på huset på västrabanvägen , det var jätte fint men istället för att flytta så ska vi bara göra om här hemma så att det blir lite nyare och frächare :-D.
efter visningen drog hela familjen ( utom oscar ) till mc och fikade lite och pratade om vart vi skulle göra om och vad. vi ska måla om mitt rum och typ göra det mindre genom att typ flytta in väggen. då får vi större hall också :-) mamma och pappa fick värsta kicken så efter mc åkte vi till k-rauta och köpte färg (-: .

jag vet inte om jag ska till skolan imorgon , för jag känner mig fortfarande hängig och är typ skit förkyld , men jag vill inte komma så myk efter + att vi har prov på torsdag ,så jag ska fråga mari om jag får flytta upp provet till efter lovet så att jag hinner plugga . jag saknar klassen sååå :-/. men om jag är hemma imorgon ska jag iaf gå och kolla på träningen , och jag måste träna på pogramet till SM och till lottas teater OCH till musik cafet vi ska ha med klassen , chises . asså jag och märta ska vara med i den för vi ska göra en cheerleading grej, bygga lite osv , det ska bli fett kul ,men om ni vill se får ni komma och kolla på försetällningen ;-)
och tack för att ni läser min blogg ! :-D statistiken höjs allt mer och mer :-)

här kommer dagens outfit:

jeans leggins från gina tricot 299 tror jag att det var ?
en kjol från gina tricot 99 kr
en *bergaskolan tröja* som jag fått ärva av oscar
 stumpbyxor från gina tricot 199 x-)
och ett linne som jag har under från HM som jag inte mins vad den kostade ^^
ett par örhängen från ginatricot som man köpte i ett paket 79 kr i 9 olika färger (y)
och slutligen ett peace armband från glitter 79 kr



här är lite försmaker på mina bilder jag ska sätta upp i mitt rum :-)

bild 1 från vänster lite längre upp : en no life bild på en blomma
bild 2: ennu en no life bild på ett hjärta
bild 3: ennu en no life bild på min lillebrors leksak
bild 4: när du är som hetast på morgonen och inte har något att göra...

Kommentarer
Postat av: Emelie O

Nu har jag kommenterat! Gillar din design!<3 see ya babe!

2009-03-29 @ 23:00:52
URL: http://dagutochinmeemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0