Rit dagen

hejsan bloggen (-:
idag har jag typ inte gjort nånting., utom att rita då. jag har bestämt mig för att skriva allas namn i klassen på något kul sett + alla i cheer laget om jag orkar. sen när jag är klar ska jag sätta upp alla bilder på en tom vägg i mitt rum. haha , jag vet , det är lite 'no lifigt' , men när man inte har nått att göra är det ganska kul :-) . egentligen skulle jag sova med ella och andrea men mor min tyckte att jag fortfarande var sjuk, så jag fick inte ("#¤%&€$@). så det blir star wors med brorsan ikväll ;-D. 
imorgon ska jag och familjen på två visningar , för vi kanske ska flytta , men jag tror att vi inte flyttar så långt.

Juste jag kommer lägga ut ganska myk bilder , men jag behöver hjälp utav er om vad jag ska skriva om .

/ Jossan


Kommentarer
Postat av: ebba

svar:

tacktack , ja jag ska hälsa henne ! hon hälsar säkert tillbaka !



fin design <3

2009-03-28 @ 19:38:11
URL: http://ssverke.blogg.se/
Postat av: Emelie O

Hejsan svejsan!

Kul att du har skaffat blogg!!!

Hoppas du är frisk nu, annars får du krya på dig!<3

2009-03-28 @ 22:22:05
URL: http://dagutochinmeemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0