sjukt sjukt sjuk

idag är både jag och min lillebror hemma , jag har smittat honom så han mår typ jätte dåligt som jag gjorde i början. men mamma skulle till ica och handla så då kunde hon hyra en film till oss och sen ska vi kolla på sperit to the way. de är en manga film som handlar om en tjej som ska flytta och så kör dom fel. så dom kommer till en kyrka som man kan gå igenom till andra sidan och där är det en hel ny värld som är jääätte konstig, föräldrarna blir grisar :-P.

ikvälll blir det 'titta på träning' för mig och skolan imorgon hoppas jag :-)
ni får inte dagen outfit idag , för jag har typ bara en stor tröja och mjukisar ;-)

skriver mer sen

/ Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0