trött

jag är aas trött . jag har precis nattat min lillebror och ni anar inte hur trött man blir när man ligger och har läst och sen släcker och ligger där i typ en halv timme . shises.

men iaf så var jag hemma idag igen. när man har varit sjuk och hemma länge är det som om man inte vill gå till skolan för man har missat så mycket. man tappar lusten. imorgon ska jag till skolan . jag har bestämt mig och inget kan ändra på mig . eller ja .. om jag inte har feber och typ as förkyld .

det hände en läskig sak idag :-S . min mamma och lillebror satt på golvet och plockade undan massa leksaker . och som vanligt ska min lillebror hoppa från soffan , och när han landar landar han med huvet före rakt ner på tv bänkens kant -.-'. så det var blod överalt och han var jätte ledsen. så jag läste en låång nalle puh saga för honom ^^ sen kom pappa och hämtade honom och åkte till sjukan.

jag är ledsen för att jag inte har skrivit så bra de senaste inläggen, jag har inte orkat för ja , jag är ju sjuk.
men ni ska få läsa lite roligare saker när jag frisknat ^^

/ Jossan

Kommentarer
Postat av: Ella

Stackars Alex /;

2009-03-31 @ 21:15:10
URL: http://ellea.blogg.se/
Postat av: Emelie O

Stackars liten...:´( hoppas d gick bra iaf..

2009-03-31 @ 22:07:44
URL: http://dagutochinmeemelie.blogg.se/
Postat av: sara

stackaren :/

2009-04-01 @ 15:58:25
URL: http://sarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0