är det någon där ute ?

asså jag har förlorat skit myk läsare . jag vet inte vad det är , det måste vara att jag har slutat att uppdatera ...
men man hinner  inte varje dag liksom . och jag hoppas ni förstår mig ..
igår så kom martin,simon,sebbe,adde och john hit . gamla barndoms kompisar utom john då :-). vi hoppatde trampolin och så var vi i lag . det var as kul . så att om en blev träffad åkte alla ner osv . jag var med simon och sebbe , vi hette tha SJS och vi råägde alla andrea ;-P.
vi åt pomfritt och stektkorv medans de vuxna åt chickärts soppa .

sen var det dags för majbrasan . jag gick dit med grabbarna + linda . ( oscars på g ) . vi hängde lite och chillade , men vi kom dit så tidigt så det var knappt några där . så jag gick hem efter typ en halvtimme . och när man gått hem är det ju såklart att alla roliga kommer . moa och ella från åttan + deras kompisar och alla nior . ( carro , rickard , siri och mååånga mer ) . så oscar och john gick dit ner igen och då var alla rå fulla .men jag simon och martin var hemma och tog det lugnt . det blev inte så sent , alexander somnade i min famn cóch då var klockan typ elva . alla kanske gick hem runt halv tolv . men jag väntade på att oscar och john skulle komma hem och dom kom typ runt halv ett .


idag har jag inte hunnit göra så myk . just nu ligger jag och solar och har hjälpt pappa med att plantera om endel växter och sånt. dagen blir nog inte så myk bättre än såhär :-).
en glad nyhet är att jag ska kanske bli medryttare på en häst :-D . jag såg en annons i stallet och jag var bara tvungen att ringa , och hon sa att vi skulle träffas på tisdagoch snacka lite . hästen är ett sto och islands häst så hon heter hetja . lite weard . men hon är ju somsagt från island :-) 
och på lördag blir det grönan med ella och andrea :-D. pappa fick fribiljetter så jag bjöd dom ;-) 

nu ska jag fortsätta sola :-)

/ Jossan

Kommentarer
Postat av: hanna

haha vad e det där för bild på oss :S :P <3

2009-05-17 @ 13:13:31
URL: http://forshfrosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0