GRÖNALUND'S V.I.P gangstas

hej på er ! idag var jag på grönan med ella och andrea .
vi åkte hemifrån kl nio på morgonen , ganska tidigt men det var det värt . pappa skulle på ett möte och då skulle vi följa med , för annars skulle vi inte fått VIP åkband osv :-).
men först skulle dom ha möte så vi satt i deras 'konferans rum ' och höll på med mobilerna , och så fick vi 'gröna lund godis ' :-P. i början stressade vi endel för det var ju så lite köer och man vill ju hinna åka det mesta liksom :-).
efter en stund kom alexander och pappa. och jag måste säga att alexander var ganska modig ;-D. han åkte nyckelpigan, vetteranbilarna , 'mini' raiobilarna , lustigahuset ( han gjorde allt ) och kärlekstuneln , hihi , han var as söt .
men jag tog inte med mig kameran så det blev inga bilder :,(.
det enda som var dåligt var att man aldrig vann nånting när man skulle spela . man blir såå irriterad när man har slösat massa också . men otur i spel kanske ger tur i kärlek ? who knows ..
men här kommer lite biler :-)

en del utav min mellis (-:

gossiga tjockis :-D

en bild på moi rakt framifrån

nu ska jag ps:a lite

/ Jossan

Kommentarer
Postat av: Andrea

Vad kul vi hade ^^ <3

2009-05-02 @ 21:56:51
URL: http://nittiofemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0