är så f u c k i n g glad !

jag har världens energi ! jag är så sjuuuuukt glad ! har världens sug efter bus eller nått annat kul! typ åka och leka med någon nu och känna mig as busig. haha , men endå så sitter jag här och töntar mig framför datan och känner mig as no lifig ! men imorgon är det lördag och jag ska plugga hela helgen. roligt ? nej. har typ 6 prov framför mig. så drygt, men det är bara att lägga i rätt växel så funkar det nog, fattar ni ? ;)

sen vill jag bara säga också att jag längtar som fan till lovet ! är så sjukt skol trött just nu och känner att jag måste ta en break. och så längtar man ju såklart tills jag och några sköningar ska sova i sss :). det känns som om jag är där hela tiden nu. jag var där senast idag efter skolan med andrea liksom :). hehe, jag kanske också blir en sån som slutningen hänger där ? nää, vi får hoppas på att jag inte börjar med det! inget illa menat till er som brukar vara där !
ska fortsätta att tönta mig framför datan och lyssna på soulja boy haha och massa annat skräp !
och chatta med linus,
-nöjd nu ? ;)


ha det gött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0