Cheerleading dag


hahaha , så sjukt sexy !

Jag hade skrivit värsta långa inlägget och så är jag sååå blont smart så jag raderar allt. Iallafall så är jag sjukt ledsen över att jag inte har kunnat blogga under gårdagen. Jag kom hem runt tio tiden och då var jag tvungen att fixa lunch inför denna dag, så jag hann inte blogga.
Idag så ska jag på cheerleading uppvisning med laget. Så jag är ledig idag för vi ska ha uppvisning på Lidingö för MTG. MTG äger typ Tele2 och sånna företag. Det ska bli ritkgt najs faktiskt, men jag kommer nog vara ganska trött på cheerleading när jag kommer hem för vi ska vara typ 'tv cheerleaders', alltså sjukt överdrivna och flörtiga, haha :).
Jag har laddat kameran, så den ska med. Jag skulle egentligen ta med mig våran video kamera, men jag hittar inte laddaren till den, så den är helt död.. Riktigt synd, menmen.
Jag är taggad som tusan på att tossa och skit , haha, jag kan berätta senare vad det är! Roligt är det iallfall :).
Det enda jag riktigt dissar hos cheerleading är frillan. Man måste ha en slimmad toffs som ska sitta högt på huvet. Blä, men det är snyggare när man har tävling frisyr ;). Efter tävlingarna brukar man kunna dra ut toffsen och håret sitter kvar i en toffs för man har så sjukt mycket hårspray.

Aja, ha en trevlig dag, för det ska jag :). Ska ta i som fan idag när vi tossar och bygger. Wiiih vad jag är taggad !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0