Dagen i ord och bild från Kroatien

Just nu kollar jag på en as konstig film med min bror. Den handlar typ om en drake som delar hjärta med en människa och blablabla, fattar som sagt ingenting?
Iallfall så har dagen sett ut såhär att jag började med att jag hade fys träning uppe i hackstaspåret med resten utav laget. Det var feeett jobbigt, men skönt att få det gjort måste jag säga, man är ritktigt stolt efteråt när allt är klart! Jag var så trött så att jag höll på att somna i bilen, hehe. Men senare när vi var hemma så duschad jag och tog på mig morgonrocken och svepte in håret i en handduk. Och ja, så har jag typ sett ut hela dagen, haha . Har inte pallat fixa mig nånting. Det är ju trotts allt helg ? Men senare mot kvällen tog jag på mig mjukisar och första bästa tröja medans jag satte upp håret i en knöl, för mamma ville att jag skule hjälpa till med handlandet så jag hänkade på. Sen åkte vi till älskade mcdonken och åt middag, hehe ;). Faktiskt mysigt att bara få vara med mamma förengångs skull.
Och ja, nu sitter jag här och drömmer mig bort med musiken. Men pappa kom och bröt peace cirkeln här nere för mig och oscar nu, för jag måste upp och plugga matte i en och en halv timme.. Roligt ? Näää ;)

Bild från Kroatien i sommras. Saknar verkligen, fast när man var där ville man bara hem och ta det lugnt.
Konstigt men sant.

Låt - Snook har du tänkt på din begravning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0