Det är chill, jag lever.

Jag har suttit och pluggat hela jäkla dagen idag. Så jag är faktikst snart klar. Det blev ingen träning pgr utav plugget och lite andra anledningar som jag inte vill ta upp på bloggen än. Iallfall så sitter jag här  och orkar knappt röra på mig. Är helt döööd. Eller ja, typ ;). Jag har iallfall inga planer på att göra mig fräch eller nått sånt. Sitter här i min stora sverige tröja och mina mjukisar, najsare blir det inte ! Tänkte bara skriva lite så att ni inte trodde att jag hade dött eller liknande, för det skulle bli lite jobbigt ;).
Nu måste jag fortsätta att skriva den här dryyga uppsatsen så att jag blir klar nångång.


bild brist- och jag var bara tvungen att lägga upp den här låten,
varför vet jag faktiskt inte ;P

Petter - Det går bra nu


Kommentarer
Postat av: emmelie

2009-11-19 @ 21:37:35
URL: http://alltidemmelie.blogg.se/
Postat av: emmelie

tummen upp =)

söt du e på bilden :)<3



2009-11-19 @ 21:38:12
URL: http://alltidemmelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0