'Reda ut dagen'


Jag har fått flera saker klart för mig och det känns feta skönt alltså. Mycket privat som ja, jag inte vill ta upp. Men jag är glad över resultaten, eller två av tre iallfall ;).
Jag är ledsen över att jag bara bloggar på kvällarna nu för tiden, men när ska man ha tid ? Helgen går till kompisar och vardagarna till skolan, plugg och träningar. Det går inte så mycket tid till datan utom när jag skiter fulständigt i allt annat, vilket är väldigt dåligt.
Iallfall så har det inte hänt så mycket idag. Två lektioner och sen taggade jag hem och nu på kvällen har jag varit hos ja, en kompis. Det har varit en trevlig dag. Utom på morgonen , jag var så jävla arg, hade adrenalin i hela kroppen. Ni kommer bara skratta när jag sitter här och skriver, men när jag blir riktigt arg vill jag bara slåss. Inte dra någon i håret eller ge någon en fet bitchklapp utan jag vill slåss. Det är sällan men det händer. Så jag var jävla sur igår kväll och imorse, men det la sig efter ett tag, tack vare Acke, brüchen :). Tyck vad ni vill, jag bryr mig inte, jag är sån och det är bara att acceptera.
Iallfall så sitter jag nu här och känner att jag har ett jävla behov utav att få prata med Fredrik. Jag känner att jag behöver prata ut, kanske gråta eller skratta ? Jag vet inte, men att jag behöver prata, det vet jag att jag behöver. Någon som fattar för en gåns skull.

Iallfall så sitter jag nu och kollar på Idol och hoppas på att Eddie åker. Faaalskt låter det i mina öron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0