Knasigt värre

TJATJA !
Nu har jag ääntligen kommit hem från skolan. Just nu sitter jag och lyssnar på Soulja Boy Chrank that. Ella och Andrea ska lära mig dansen till den imorgon :). Det blir allt bra trevligt.
Skolan idag har varit ganska mysko faktiskt. Det var såhär att Fredrik och Acke sjöng för mig i matsalen ( ja må hon leva ), och varför vet jag inte, jag fyller inte ens år idag  ?(: Sen sjöng dom för mig när vi väntade på att få gå in i till so:n och då brottade ner mig och killade mig, helt fucktup. Senare kom det fram en lärare till mig och sa grattis, man ba mm roligt.
Lite svårt att förklara, men knas var det.Iallfall så har jag träning och två timmar och tio minuter så jag måste gå och plugga biologi för jag har prov på torsdag, sen måste jag också plugga engelska. Livet är inte roligt ibland.

Nej men nu ska jag fortsätta att lyssna på Soulja Boy och föröska att lära mig lite biologi, önska mig lycka till !

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0