Jag skrev faktiskt bara att jag 'typ' inte blogga nånting, men jag sa aldrig att jag skulle sluta

Hellu! Kom nyss hem från skolan och sitter och lyssnar på mjusik . Ikväll blir det skum med Axel och kanske Adde, vi får se , och senare så kanske jag ska på öppethus på Täby Enskilda med Fredde. Fast vi får se om jag orkar det. Bror min ville också att jag skulle det, men aa. Men det är allt bra najs när man har en fullbokad fredagskväll istället för att sitte hemma och ruttna framför datan och tv:n.

Den här veckan har varit helt sajk måste jag säga. Haha , shit jag orkar inte tänka på det, skönt iallfall att man får stöd ifrån dom som man verkligen behöver vilket har kännts härligt, hehe ;).
Just nu sitter jag och kollar på en film Märta har klippt ihop från i tisdags när vi hade cheerleading uppvisning, men jag lägger inte ut adressen för jag skäms så mycket över mig själv och vi var otajmade så det blir lite pinsamt ...
Jag vet inte vad jag mer ska skriva ?
Juste, skulle egentligen till uppsala i helgen med E och A, men det gick inte, 'plugget går före' sa mamma, sjuuuukt tråkigt, jag hade verkligen sett fram emot det här.

Jag måste bara säga en sak som jag har tänkt på ett tag, att ibland känns det som att man inte har något att klaga på, så att man gör en liten sak till en stor sak för man inte har något annat för sig, typ bara för att man vill att det ska hända nånting. Patetiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0