Jobbiga dagar kommer.

Jag är ledsen över att jag inte har skrivit nånting idag, men jag har inte orkat/ hunnit med. Idag så fick vi våra omdömmen iallfall. Dom var väll helt okej. Fast jag kan lätt dampa sönder på hk omdömet, för hon skrev påväg att nå målen och då blir man ju lite piss off. För vad är det jag inte har nått ? Och en annan grej som jag inte var ensam om att garva åt var att våran musik lärare är lite lagom vimsig, så han hade skrivit helt fel på dom flestas omdömen. Så här skrev han på mitt papper:
Du har hitills redovisat gitarr i er grupp. Det låter bra. Fortsätt fokusera på gruppspelandet och över så kommer det gå bra.
Det roliga i det här är att jag aldrig har suttit med en gitarr och spelat sen jag började åttan, eller han kanske blandar ihop piano och gitarr , vad vet jag ? :P Det lät som att jag iallfall hade nått målen och det är väl huvudsaken ? Aja, roligt värre.
Skolan idag har annars varit som en vanlig skoldag. Ingen speciellt som har hänt. Men idag är det onsdag, och jag missar skum , buhu ! Och imorgon är det fucking bajs torsdag. Börjar kl åtta och slutar kl fyra sen har jag träning . Okej, träning är alltid roligt, men det är just det jag inte hinner ett jävla skit. Funderar på om jag kanske ska börja vara sjuk varje torsdag ? Men nä :)
Imorgon har jag ju som sagt prov så jag har pluggat lite på det, men för det mesta har jag skypat med Luvig, Jonte och Teo. Dom var inte alltid så sociala, men det var trevligt endå :). Dom skulle typ spela cs och då var det inte trevligt längre så jag lämnade konversationen och började plugga. Nu ska jag fortsätta plugga sönder på biologin, men jag kan inte konsentrera mig, massa annat att tänka på känns det som, fast inte lika viktiga, men endå ;).
Ledsen för att jag har bildbrist just nu, men sånt man får leva med ibland !

jag vet faktikskt inte vad jag gör på den här bilden ?
Youtube finns den iallfall på och vi är i rome med skolan :)
hoppas på ennu ett sådan dag i rome , för alla år har varit as nice !


Kommentarer
Postat av: Jojo

Hahah jag kommer ihåg när jag tog den bilden! Jag skulle ta när du åkte men så i sista sekunden trillade du x]

2009-11-08 @ 12:12:11
URL: http://genomfart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0