Josefinellandrea inne i staden & gårdagen

Tack grannen ada och vännen axel för fina komentarer (:.
Jag är ledsen för att jag inte bloggade igår eller har gjort det idag. Men jag har verkligen inte orkat.
Just nu sitter jag och spelar resturant city och är faktiskt trött. Jag har varit ute och gått typ hela dagen i staden med Ella och Andrea :). Det har varit super mysigt verkligen. Det var mulet och fuktigt i luften men endå väldigt skönt . Jag älskar stan :). Såhär var det iallafall att vi har planerat under veckans gång att vi skulle åka till cocoo och till ben and jerrys lilla fik inne i stan, och som sagt var så drog vi oss in till staden och åkte till dessa ställen! Först försökte vi hitta till Cocoo men vi gick väldigt mycket fel. Men tillslut hittade vi till den lilla affären. Cocoo som driver hemsidan är den enda som jobbar på cocoo så vi träffade ju henne såklart, och hon var verkligen super najs! Alla vi tre ville ju såklart köpa något när vi väl var där och det var svårt kan jag ju tala om för det finns så sjukans mycket att välja på. Men efter ett bra tags letande hittade alla nått som vi fasnade för :). Senare gick vi också till fiket och satt där och fikade. Jag var helt seriöst dum i huvet när jag beställde. För det fanns en sak som hete Splash (eller liknande) där det ingick två kulor glass och sprite. Och jag tänkte att man fick två kulor och sprite bredvid att dricka. Men istället så mixade dom det (såklart). Så det blev någon typ läsk liknande smak och man blev typ mätt på engång. Men gått var det och det var kul att få gå dit iallfall.
Vi gick runt i gammla stan en stund innan vi åkte hem. Riktigt mysig dag med riktigt fina vänner :) ♥
Juste, jag var för lat för att ta bilder (a), Andrea tog bilder istället så ni får checka hennes blogg (:

såhär såg jag ut idag:
tröja från HM
linne från gina
jeans leggins från gina
håret var utsläppt whit my gray mössa från bikbok


Jag är ledsen för att jag inte skrev om gårdagen. Och jag tog inga bilder då heller (a).Så här kommer en kort sammanfattning
Iallfall så åkte jag in till stan med Malin,Natta,Emmelie,Emelie,Märta och Lotta. Vi åt middag i kungshallen kollade på 'This is it'. Jag älskar verkligen Michael Jackson. Han satt där och sög på sin klubba medans dom kollade på nån 3D grej dom skulle ha med i come back showen, hihi :). Själv satt jag där med popkorn bredvid mig och helt fast klistrad i filmen. Jag tycker verkligen synd om alla som jobbade med den här come back konserten. Liksom fatta vad mycket tid dom har lagt ner och så bara pang bom dör han. Inte kul för någon, men bra att dom gjorde den här filmen endå.
Dom hade med alla favorit låtar, beat it, thriller, allt.
Jag rekomenderar verkligen.
Fem av fem toasters, kanonkul!


Kommentarer
Postat av: ada

vilken härlig dag! :) fin outfit

2009-11-07 @ 22:35:01
URL: http://adada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0