Fredrik - du tar mig aldrig i brottning

Jag är ledsen över att jag inte har bloggat idag. Men jag vet inte vad jag ska skriva om ? Skolan idag har varit najs, även om det har varit segt att gå så länge i skolan så har det varit trevligt :). Idag på musiken gick det as bra för våran grupp också , vi kan nästan spela upp snart, det är också jätte gulligt att vi kan göra det ! Efter skolan så var jag med Fredde. Vi hade värsta fighten, haha! Och då menar jag fight, vi typ slog varan och brottade ner varan ;D. Och själv så vann man ju lätt över honom, han är bara en liten fis i atmosfären gämfört med mig vettni ;P.
Sen hoppade jag träningen också för jag var tvungen att plugga /". Jag kommer nog bli kickad snart för jag har inte gått på träningarna på flera år känns det som. Aja, det är bara att rätta till det så att man inte blir det, eller hur ?

Iallfall så nu sitter jag här och lyssnar på nån skit musik för att pappa måste lära sig texten tills imorgon, skaffa en egen dator farsgubbe ;). Funderar på att jävlas med honom och gå här ifrån så får han klara sig själv, hehe.

Imorgon börjar jag kl tiiiooo ! Fatta vad trevligt :). Sen har vi bara två lektioner :).

Nu paaallar jag iinte skriva mer, har varit ganska dryg i detta inlägg men skit samma ! Spana in Andrea's blogg och kolla volten jag gör ! Stolt som fasiken :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0