Glada Jossan

Förlåt för att jag inte har uppdaterat nått idag, trotts att jag har varit hemma, men jag har pluggat större delen utav dagen. Så jag känner mig riktigt nyttig! Och jag är jätte glad faktiskt, för imorgon är det onsdag och då är det nästan fredag, och på fredag får vi en kattunge och så ska jag kanske på bio med några sköningar :). Riktigt nice fredag blir det!
Och imorgon är det onsdag som sagt var, och jag har inget planerat, super skönt. Så vi får se vad jag hittar på. Det blir nog något spontant och roligt som vanligt, eller så går jag hem och pluggar tills jag dör. Värre blir det inte.
Men nu ska jag fortsätta att knarka spel på facebook och prata med Maja om våra intressanta samtal på msn ;) ♥

slumpande bild
Ha en trevlig kväll för det ska jag ha
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0