Hej färger

Mina ögon känns ovanligt tunga faktiskt. Helt slut och det är massor som jag måste göra som tynger ner mig ännu mer. Men som våran so lärare brukade säga, 'Livet är hårt och orättvist'. Och det stämmer ju? Iallafall i mitt läge.
Idag är det ju fars dag. Och för typ första gången grattar familjen pappa. Eller ja, små bröderna och mamma, Oscar sover och jag, ja jag vet inte :).
Snart så ska jag börja med fysiken, och dum som jag är glömmer jag mina anteckningar så det blir lite svårt. Och jag är inte ett dugg taggad på att sätta mig ner och verkligen plugga. Utan dator,utan mobil utan allt. Usch, fyfan. Bara sätta sig ner på golvet och plugga, nejnej, inget för mig.

Igår så körde jag på färg kan man säga. Jag köpte denna tröja på HM för 249 kr. Sen köpte jag ett armband också från Cocoo, men den bilden lägger jag ut sernare :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0