Himlen är oskyldigt blå

Jag är ledsen över att jag knappt bloggar nu för tiden, men jag hinner verkligen inte. Har prov typ varje dag känns det som, så aa.
Gårdagen var super trevlig :). Det kunde gått bättre när vi körde vårat pogram, men det var helt okej. Dom vi körde för visste ju typ inte vad cheerleading var ;). Men det var riktigt najs , för det kom fram massa typ rika människor och ville ta kort på oss tillsammans med dom och sa hela tiden: Amasing kids, amasing kids . ( eller hur det nu stavas ?). Fast jag har världens jävla träningsverk i magen idag.


Dagen idag har väll varit helt okej.
Jävla sur just nu, men jag orkar inte förklara varför.
Mår inte bra just nu, orkar ingenting längre.
Så jag kommer typ inte blogga nånting,
eller under lovet börjar jag igen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej du fåJar inte sluta blogga du och din blogg är mitt allt!!!!!!!!!!! tycker du har så bra kläddstil så jag vill att du ska ha outfit...

2009-11-25 @ 18:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0