Jag frågar, ni svarar

Jag har precis börjat städa rummet och ser hur sjukt myk skol böker jag har hemma. Shit vad ångest man får när man ser alla böker och inser att man måste plugga. Och imorgon är det skola, fuuuuuuuuuuuuuuucccccckkkkkkk. Jag har inte ens gjort klart fysik labben som skulle varit inlämnad för två veckor sen, hehe. Jag får allt ta och göra den idag.
Juste, min bor har en kompis som har typ en miljon kattungar hemma hos honom som vi ska åka och kolla på någon dag, trevligt va? :)
Snacka om no life inlägg, men ni får klara er på det så länge

Jag har en fråga också innan jag avslutar detta inlägg.
Är det nånting ni vill ändra på min blogg ?
Nånting som ni verkligen har stört er på enda sen jag började blogga eller nånting ni vill se mer utav mig ?


Kommentarer
Postat av: acke:)

gör ett videoinlägg:).hur mår katternaXD?



2009-11-07 @ 15:28:54
Postat av: ada

din blogg är redan superfin, men många mode, bilder & outfit-inlägg är bra :D have a nice day!

2009-11-07 @ 20:14:24
URL: http://adada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0