Jag kanske är lite blond..

Jag är helt död idag. Men jag får egentligen skylla mig själv. För igårkväll var jag verkligen trött efter att jag och mamma hade gått igenom en engelska läxa, och sen var jag så korkad så att jag fick värsta adrenalin kicken, jag blev verkligen as pigg.  Så jag låg där i mörkret medans det dunkade i hjärnan och lyssnade på musik., som egentligen inte hjälpte, men jag var tvungen att göra av med energi på nått sätt. Sen var jag ennu mer korkad som hade satt alarmet på kl sex ?! Jag tänker verkligen inte..
Nu idag så är jag trött som ni kankse förstår, men jag är alltid trött på mornarna, jag brukar vakna senare efter nån lektion. Men iallfall så vet jag inte om det händer något specielt, en helt vanlig skoldag , blä.

Här har ni dagens outfit, jag orkade inte ta på mig något specielt idag, så det blev detta, fast jag skippade mössan.

Nu ska jag gå till skolan, önska mig lycka till eller nått (?), ni får ha det så bra så skriver jag senare. Jag vet inte om jag kommer hem efter skolan eller om jag går till berga gården och chillar innan träningen.

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0