Klock mode ?

Bara jag som inte tänkt på att det är första advent ? När jag kom upp imorse så var det full rulle där uppe med pynt och sånt. Jag har verkligen inte tänkt på att det är första advent, liksom det är snart jul ?!
Idag blir det plugg, träning och senare middag med släkten. Riktigt mysigt. Annars så ska jag fortsätta med min önskelista. Två grej jag önskar mig är två klockor faktiskt. Har ni sett dom här JETSET klockorna från ur och penn ? Riktigt balla är dom enligt mig, så en sån kommer nog med på listan ;). Vilket färg vet jag inte, men jag funderar mellan vit, blå, orange, rosa eller grön. Jag kan tycka att det är riktigt snyggt med klockor.
Men nu ska jag sluta no lifa mig framför datan och göra lite nytta här hemma innan träningen.

Vilken färg tycker ni ?


Säääääääääämmmmmsssssttttt bild, men jag orkade inget avanserat

Kommentarer
Postat av: Lotta

DEN LILA!!! Den matchar dina converse ;p

2009-12-01 @ 19:20:18
URL: http://lottasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0