Matte proffs next !


haha, sääämst bild, men jag orkade inte ta en till ;)

Har precis pluggat klart matten ! Yes, finely. Är ganska stolt över mig själv, för det gick satans bra för mig idag, så det är bara att hoppas på att det går bra på provet också :). Sitter här i soffan och gosar med våran nya katt, Naomi. Jag vet att namnet är heeeelt cp, men det är min bror som har gett henne namnet, och det betyder typ katt på japanska. Sajk, menmen, nått man får stå ut med. Hon är iallfall en vildkatt egentligen, men endå den tamaste katten jag träffat :)
Hade tänkt att gå och lägga mig om en stund, det har blivit så sent hela veckan och det är inga roliga inne på msn eller så, så det är väll bara att tagga till kojs då. Fan vad tråkigt när man väl tänker efter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0