När tiden tickar och man har tråkigt..

♦ Snusar du? nope
♦ Röker du? nope
♦ Gör du frukosten själv? busigt nog, ja
♦ Har du suttit i rätten? jag är för trevlig för det (:
♦ Har du slagit ner någon?
♦ Har du pussat någon av samma kön? näe
♦ Har du varit på strippklubb? nej
♦ Vad gör du när du blöder näsblod? ropar på någon som kan hämta papper ;)
♦ När grät du senast? jag vet inte, länge sen
♦ Vem kan du prata om allt med? Ella och Andrea ♥
♦ Har du solglasögon? japp 8)
♦ Skriv en mening på engelska ! Hello, my name is Josefine.
♦ Vem pussade du senast? ööh, mins faktiskt inte ;§
♦ Vem kramade du senast? lillebror i think
♦ Vad är din högsta önskan just nu? att vi får håltimme sissta lektionen imorgon
♦ Vad heter ditt hårspray du använder? proffs, yeah
♦ Vem gillar /älskar du? det får ni allt ta reda på (:
♦ Vilken färg har du på tröjan du har på dig? svart
♦ Känner du någon som heter Adam? nej
♦ Har du bärbar data? yees
♦ Är du blyg? när jag vill vara det
♦ Vad tänker du på just nu? att jag kanske ska fråga fredrik om han vill ta en promenix om han orkar ta sig hit
♦ Vad ska du göra nu? prata i tele
♦ Vart hittade du den här listan? julias blogg (:
♦ Favorit fIlm? UP lätt
♦ Favorit artist? oj, det är inte bara en men just nu är det mycket house musik (:
♦ Favorit klubb? veet inte
♦ Favorit cigg? cigg fri gangster :)
♦ Favorit affär? gina and bikbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0