Oh happy day

Jag känner mig feeeta duktig just nu! Har pluggat fysik sen jag kom hem och jag kan typ allt, yees!
Idag har det varit en ganska chill dag. Vi har bara haft tre lektioner och sen simning. Jag var typ den enda som såg fram emot att simma i klassen, menmen :). Juste, jag är skeeta stolt över mig själv för jag körde bakåtvolt ner i vattnet för första gången idag och det gick as brao :). Andrea filmade och får allt ta och skicka videon till mig senare. Så nu känner jag mig duktig över både fysiken och simningen. Wohooo living the dream! Eller ja, inte än, ar typ fortfarande tre ämnen att jobba ikapp i. Ååh yes, livet leker!
Efter skolan så gick jag hem till Märta och lekte lite! Jag föröskte göra en videoblogg eller vad man ska säga, men misslyckades totalt. Jag försökte att ladda över dom på youtube och det tar ju hundra år plus att datorn dog så dom hann inte sparas där. Aja ni ska få se dom iallfall, jag beter mig lite weard, menmen , man måste ju bjuda på sig själv ibland ? Jag sitte själv och skrattar åt andras bloggar, vilket känns lite pinsamt för ni kommer säkert skratta åt min videoblogg, hehe.

Imorgon är det onsdag. Börjar kl nio och slutar tre, göttgött! Men måste hem och plugga på teknik skiiiten, så vi får se om det blir något skum eller någon bloggning. En liten funderare sådär ;). Juste faaan, franska glosorna. Hehe, glömde dom i skåpet och Andrea som var en ängel som lånade ut sin franska bok så att jag kunde plugga till imorgon. Fuuuuuuccckkkkk.

Aja, time to bed.
Jag är ledsen över att jag bara har bilder på mig just nu, men jag har nästan inga bilder. Bara gammla , men ni kanske står ut ett tag framöver ?


haha, märtas 14 års dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0