Oversice supernajs !

Då var den här dagen snart avslutad då . Och snart börjar ännu en vecka i skolan, kul men samtidigt jobbigt. Har bara tre prov kvar den här terminen och två utav dom är imorgon och på tisdag. Kommer kännas super skönt när dom är avklarade.
Dagen idag har varit riktigt seeg. Gick upp vid tio och var klar med frukosten vid elva. Seriöst, tycker ni inte att jag borde få pris i snabbhet i frukost ätning ? Sen duschade jag typ vid ett , hehe ;P, och så pluggade jag fram till halv fyra tiden då jag gjorde mig iordning inför släckt middagen. Jag orkade inte riktigt ta på mig något speciellt, men nånting blev det iallfall. Det var lika mysigt som vanligt :). Ja , det var den kvällen det.
Fan nu mår jag illa efter chipsen.. blääää och uuusch.

jeans leggins - gina
oversice t-shirt - brorsans från jc i think
gammal kofta - gina

Jag vet itne vad ni tycker, men jag det känns som att oversice på oss tjejer har börjat bli lite trendigt, haha , jag kanske har fel, men det känns verkligen som det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0