Har packat dagen , inte väskan

Godmorgon på er ! Dagen börjar ju lagom bra när man märker att man försovit sig och missar träningen /:. Idag ska jag vara med Freeeedyyyy och spendera förmiddan med att käka på MC och chilla. Jag har faktiskt lust att typ kolla på nån fail bio eller nått, typ madagaskar, men den har jag redan sett.. Jag får se hur det blir med dagen ! Har världens lust att åka till Skärgårdsstad men jag och Fredde kommer säkert sitta och spela Star Wors hela dagen, geeks som vi är, menmen ;). Senare på kvällen ska jag hem till Frösell och leka med Lotta och Emelie också. Packad dag alltså :). Sen är brorsans kompis Christopher här också, vilket är allt bra trevligt!

Jag vet inte vad jag ska skriva mer?
Så där ser min dag ut och vi får se om jag hinner skriva så mycket, men ha en goood dag:)

Har lite bild brist just nu men här är
jag Ella och Andrea på Gotlands båten 08,
ser ni någon skilnad på hur vi ser ut idag?;O

Kommentarer
Postat av: Andrea

Svar: H A H A! Såååå ägd utav oss! ;D <3

2009-11-14 @ 10:34:24
URL: http://nittiofemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0