Plugghäst helger

Godmorgon på er :).
Gick nyss upp och är helt sluuut, som vanligt typ ;). Försov mig och missade träningen, yes dagen börjar bra ! Idag blir det plugg iallfall och kanske senare bio med mor min och sen har jag inget mer planerat. Fast det finns massor som jag vill göra med vet inte om jag hinner, vi får se ! Ska skriva önskelista också, nånting man inte får glömma, hih ;). En sak jag tycker är riktigt tråkigt är att dom senaste helgerna har bara gått åt till att plugga. Seriöst, plugg nästan varje dag. Det är verkligen nånting som riktigt tar på krafterna.
  • Färga håret brownie
  • Ta ennu ett hål i örat
  • Jul handla
  • Kolla på bio
  • Stäääda
  • Plugga
Listan är på saker som jag vill göra också, inte bara på saker som ska göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0